Обговорення освітньо-професійної програми «Українська мова і література. Комунікація»

24 лютого відбулося засідання кафедри української мови, історії та інформаційної діяльності, на якому було обговорено мету і зміст нової освітньо-професійної програми «Українська мова і література. Комунікація» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю В11 «Філологія» галузі знань «Гуманітарні науки». В обговоренні взяли участь в.о.завідувача кафедри Анастасія Сібрук, гарант ОПП Христина Дубик, члени робочої групи Оксана Приходько, Сергій Черіпко, викладачі кафедри, стейкхолдери – представники Гімназії біотехнологій №177 м. Києва, Авіакосмічного ліцею імені Ігоря Сікорського НАУ міста Києва, здобувачі вищої освіти ДУ КАІ освітньо-професійної програми «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» за спеціальністю «Філологія» галузі знань «Гуманітарні науки».
У ході обговорення ОПП стейкхолдери вказали на важливість підготовки висококваліфікованих фахівців гуманітарної сфери як одного з чинників розвитку духовних, історичних, економічних та соціальних сфер. Зауважено було також, що однією з основних переваг програми є її спрямованість на сучасні комунікації, розвиток умінь ефективного спілкування, використання мови як інструмента міжкультурної взаємодії та опанування навичок створення вербального контенту для різних царин професійної діяльності, що забезпечує не лише вивчення української мови та літератури як феноменів культури, а й набуття прикладних навичок для роботи в журналістиці, видавничій справі, PR, освітньому секторі та інших галузях.
Здобувачі вищої освіти ДУ КАІ освітньо-професійної програми «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» за спеціальністю «Філологія» галузі знань «Гуманітарні науки» Олена Бровчук і Анастасія Голуб звернули увагу на те, що пропонована ОПП базується на сучасних освітніх принципах, передбачає можливість індивідуальної траєкторії навчання студента (академічна мобільність, дисципліни вільного вибору). Програма спрямована на формування передусім практичних навичок, які високо цінують роботодавці, розвиток комунікативних здібностей, креативності та здатності працювати зі значними обсягами інформації. Адаптивність і змістові модулі програми дають можливість здобувачам вищої освіти бути конкурентоспроможними навіть у нетипових для гуманітаріїв професійних видах діяльності, таких як реклама, маркетинг тощо. Тому як пропозицію було висловлено побажання додати до переліку компонентів освітньо-професійної програми більше навчальних дисциплін, пов’язаних із вивченням методик створення рекламних і презентаційних текстів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *